If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За пръв път ще пиша в тая тема ,а я следя с най-големия си интерес „ Саше моляти се не се мешай тука стой си там при фал-ве-тата , явно е че ти харесват , просто цапаш една качествена тема " !
Айде да не заприличваме на коне с капаци викам аз. Всеки може да си казва мнението, стига да го прави културно и без да обижда.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Не обръщайте внимание само на колонката с точките. Чета написаното в статията и всичко изглежда обосновано. Даже написаното се връзва с техническите данни и въобще не се изразява негативно мнение спрямо Алфата. На всичко отгоре и за дизайна са на едно мнение с доста алфисти.
п.п. ние още не сме карали жулиетата, камо ли да сме я сравнявали пряко с други две коли. Можем ли да спорим с някой, който е?
Че не сме я карали- ок... просто се хващаме за цифрите които дават, а след това определението "нединамична"... Както и да е гадаеме си тук кое как е...
147 2.0 Selespeed51%Sofia Driving Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving 156 2.4 JTD - ex
Очевидно на братята немци им идва в повече тая кола, то бива бива ама ако можеше само да е по-красива, но да не е по-сигурна (дори и 0т новата 5-а серия на БМВ), по-лека, по-просторна (ясно се вижда че пасажера отзад в Аудито седи на по-тясно място отколкото в Джуилиета, за БМВ-то дори и дума не може да става), с по-добри материали, по-динамична и не на последно място доста по-евтина.
Някой ще каже, че не е така за материалите. Аз пък ще кажа че моята 156-ца има в пъти по-добри материали в купето от една 1-ца на БМВ.
Друх ще каже, че не е динамична, но ако само погледне резултатите в теста на АМС и Куатроруоте- ще види за какво размазване става въпрос по отношение на стабилност в завои.
Относно динамиката- абсолютно съм убеден, че това БМВ не може да ускори от 0-130 за 16.3 сек. Моята 156 1.8 ТС ги прави толкова /а това БМВ не може да подържа темпо с нея/, но е с 22 к.с. отгоре и 100 кг надолу, а БМВ 116 Д, което ще върви доста повече от бензинката заради въртящия момент, дава 19 сек при същата дисциплина. Така, че и това е една лъжа, както и оценката в теста за просторност, че Алфата има точки колкото БМВ. Пълна глупост, който е сядал в единица, той знае добре дали ако седи нормално отпред, ще има място за някого отзад...
Новото Браво, което е по-тясно от Жулиета е доста по-просторно от 1-цата и отпред и отзад, така че с тези си статии Аутобилд ще го закъса рано или късно. Четейки коментарите на немци на AUTOBILD.DE, мога да кажа, че почти всички, които пишат мненията си, откровено се присмиват на глупостите на редактора.
Ама сериозно ли?
... На всичко отгоре и за дизайна са на едно мнение с доста алфисти...
За дизайна доста алфисти са на това мнение, щото я сравняват с други модели на Алфа, а не с Ауди и БМВ. Ше ме извиняват колегите от АутоБилд, ама точно пък тия две коли - А3 и 1er не са с кой знае какъв дизайн и не знам колко алфисти ще се съгласят, че са по-добри от Жулиета
А иначе статията според мен си е малко тенденциозно написана - не искам сега да ставаме коне с капаци, ясно е че всяка от трите коли си има плюсове и минуси, но според мен малко са поукрасили недостатъците на Алфата Само като видим каренцето за заклещването на педала - "при едно ускорение с пълна газ", ей така случайно разбираш ли Вярно дефекта си е дефект, ама мога да се обзаложа, че това е открито на място при изгасен мотор, щото просто не ми се вярва, че алфа не са направили няколко хиляди ускорения на пълна газ докато са тествали колата пък и сигурно усилието необходимо за заклещването е в пъти по-голямо от необходимото за даване на пълна газ На всичкото отгоре после твърдят, че това е много опасно при положение, че им е ясно, че колата има brake override А и не знам, може и аз да си внушавам, ама на снимките на задната седалка тоя ми се вижда наистина нарочно изсулен напред, че и сгънат на осем горкия Според мен малко са преиграли, в което не ги обвинявам, може и да е неумишлено - сега всеки си харесва неговото, и в БГ ако правехме коли, така щяхме да говорим
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
Така е колега,БМВ-то е адски тясно и матералите не са с хубаво качество,при Ауди качеството е на много високо ниво,колата е добре направена,но скучна-много скучна,докато алфата е много изпипана и красива,с добри мотори и качествени материали.
Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Zmeycho, Ivanov_, ако исках да се заяждам и избивам комплекси щях да говоря като вас.
leketo84, относно цапането, имам и по-стари постове в темата. Следя с интерес новините за модела. Кажи ми честно, кое ти звучи по- цапащо, моите "анализи" по темата или "анализите" на произволен съфорумец за мен?
по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Днес си поиграх с педала на моята(макар че не е от серията Стило,Браво,Делта,Жулиета) ,но е пластмасов педал с гладка основа под него и установих че педала не влиза наляво, но доста лесно се огъва ако ги кривя и следователно има вероятност да бъде счупен.
Това смятам че е дефект и тъй като не е открит от 2001ва насам ,няма да е зле да информираме Фиат Груп да привика всички Алфи,включително и тея по моргите,че има вероятност от счупване на педала при натискане с крак.....
Макар че много се дразня на такива тенденциозни писания ,това вече се случва всекидневно дори тук във Форума.
Мъни ,мъни.....
Пич, аз не искам да се заяждам! Просто ме подразни това, че всички фенове виждаме явното пренебрежеително отношение към Алфата, а само за теб всичко написано е обосновано?!?! И като ти видях ланеца и пълната глупост, която си написал в подписа си и ми стана още по-криво!
Comment